www.flickr.com

Thursday, September 28, 2006

Sembuh

Terlebih dahulu, saya ingin mengucapkan terima kaseh yang tidak terhingga di atas kerjasama serta bantuan rakan-rakan teknikal yang begitu bertungkus-lumus menangani dan menyembuhkan masalah server Ummahonline.com di Cyberjaya ekoran digodam teruk oleh virus Akincilar baru-baru ini.

Rentetan itu, saya turut ingin mengambil kesempatan ini untuk memohon ribuan kemaafan dari anda semua (kolumnis, ahli dan tetamu) yang sememangnya sungguh setia memeriahkan Ummahonline.com sebelum ini. Sejujurnya, saya turut merasa begitu kesal dengan apa yang telah berlaku, meskipun keadaan ini memang di luar jangkaan.

Walau bagaimanapun, segala rekod simpanan data Ummahonline.com masih lagi elok dan selamat. Justeru, semua status keahlian, kiriman artikel dan ruangan sembang yang dicatat sebelum ini masih lagi aktif serta tidak terusik akibat dari godaman tersebut.

Kini, setelah hampir dua minggu lesap dari pentas maya, hari ini Ummahonline.com kembali dengan ceria semata-mata untuk melapangkan ruang bagi mereka yang meminati wacana. Akhir, selamat bersua kembali di portal ragam fikiran tersebut!

No comments: